خدمات درمانی و جراحی دکتر داود تاجبخش

خدمات درمانی و جراحی بیماری های مقعدی کلینیک لیزر شفا

سوزش ، خونریزی و درد در ناحیه مقعد

از دلایل بسیار پر رنگ و واضح در بیماری های مفعدی سوزش ، خونریزی و درد در ناحیه آنال یا مقعدی بوده که معمولا علل رایج این نوع درد ها ، سوزش ها و خونریزی ها بیماری های بواسیر ، شقاق و یا یبوست می باشد که در بین مردم نیز بسیار رایج نیز هستند.

درمان و جراحی با لیزر انواع هموروئید ( داخلی و خارجی )

هموروئید درجه 1 : از مخرج خارج نمی شود و تنها علامتش دفع خون قرمز می باشد.

هموروئید درجه 2 : از مخرج خارج می شود ولی خود به خود جا می رود.

هموروئید درجه 3 : از مخرج خارج می شود ولی خود به خود جا نمی رود بلکه با دست جا می رود.

هموروئید درجه 4 : همیشه در خارج مخرج است و جا نمی رود.

درمان و جراحی با لیزر شقاق مقعدی یا فیشر آنال

سبب دفع دردناک متناوب و گاهی خونریزی می شود. در موارد حاد و باآب گرم و ملین درمان می شود ولی در موارد مزمن و عود شونده عمل جراحی اسفتکتروتومی بدون دست زدن به زخم به روش استاندارد و یا لیزر و به طور سرپایی ضرورت دارد.

درمان بیماری یبوست یا خشکی مزاج

علت اصلی یبوست کندی در سرعت عبور مواد دفعی از روده بزرگ است که منجر به جذب بیشتر آب مواد دفعی شده و در نتیجه مدفوع خشک تر می شود و عاملین آن از کم آبی و مصرف کم فیبر غذایی تا بیماری هایی مثل دیابت، کم کاری تیروئید و تومورهای روده بزرگ متفاوت می باشد

درمان و جراحی با لیزر فیستول مقعد

دفع طولانی مدت چرک از یک سوراخ در اطراف مخرج است و تنها درمان آن جراحی لیزری یا استاندارد و به صورت سرپایی است.

درمان و جراحی با لیزر سینوس پیلوئیدال (کیست مویی)

دفع طولانی مدت چرک از روی استخوان خارجی است و تنها درمان آن جراحی استاندارد یا لیزری وبه صورت سرپایی است و زخم حاصل بازگذاشته می شود.

درمان زگیل تناسلی جراحی با لیزر

صورت زگیل های پراکنده و یا متعدد در نواحی مختلف تناسلی و به رنگ پوست می باشند که به سرعت به رشد خود ادامه داده و در صورت عدم درمان تعداد آنها زیاد شده و باعث ایجاد علائم برای فرد می شود. در مردان این زگیل در ناحیه پوست آلت و اطراف آلت تناسلی و ناحیه پوست بیضه و در اطراف ناحیه مقعد به وجود می آید و به سرعت به رشد و تکثیر خود ادامه می دهند. در زنان این زگیل ها در ناحیه اطراف واژن و مقعد به رشد و تکثیر خود ادامه می دهند.

درمان آبسه مقعد و جراحی با لیزر این بیماری

همانطور که گفته شد گاهی موارد در بیرون معقد که برجستگی بزرگ هست کاملاً مشخص است ولی بعضی از اوقات به هیچ وجه مشخص نبوده و بایستی با یک معاینه انگشتی داخل معقد توده لمس شود که فوق العاده دردناک و گرم می باشد.

روش های درمانی و جراحی با لیزر بیماری های مقعدی

درمانی داروئی : درجه 1و2 با افزودن فیبر غذایی و ملین و پرهیز از زور زدن طی 5 - 4 روز درمان می شود.

جراحی با لیزر : برای نوع درجه 3و4 و با روش استاندارد یا لیزری جراحی انجام می شود این جراحی می تواند هم با بیهوشی و هم با بی حسی موضعی انجام گردد ولی کاملا می توان گفت که این نوع درمان با لیزر بسیار مفید تر و بهبود بخش تر از جراحی با چاقو می باشد که خوریزی بسیار کم و هم چنین درد بسیار کمتری نسبت به جراحی با چاقو دارد.

تعیین وقت اینترنتی