سمهیث 1

مقالات پرشکی

بخش تغذیه

درمان و جراحی سوزش ، خونریزی و درد در ناحیه مقعد

از دلایل بسیار پر رنگ و واضح در بیماری های مفعدی سوزش ، خونریزی و درد در ناحیه آنال یا مقعدی بوده که معمولا علل رایج این نوع درد ها ، سوزش ها و خونریزی ها بیماری های بواسیر ، شقاق و یا یبوست می باشد که در بین مردم نیز بسیار رایج نیز هستند.

درمان و جراحی با لیزر انواع هموروئید ( داخلی و خارجی )

درمان و جراحی با لیزر شقاق مقعدی یا فیشر آنال

درمان بیماری یبوست یا خشکی مزاج

درمان و جراحی با لیزر فیستول مقعد

درمان و جراحی با لیزر سینوس پیلوئیدال (کیست مویی)

درمان زگیل تناسلی جراحی با لیزر

درمان آبسه مقعد و جراحی با لیزر این بیماری

مزایای درمان با لیزر

1) نیازی به بستری در بیمارستان و گرفتن بیهوشی عمومی یا بی حسی نخاعی که یکی از علل ترس بیماران است نداشته ومتعاقب آن نیازی به استراحت چند روزه در منزل که از ضروریات جراحی سنتی است را ندارند و از روز بعد از عمل میتوانند به سرکار خود بازگردند زیرا بیمار بیهوشی نگرفته ودرد زیادی بعد از عمل ندارد.

2) نیازی به پانسمان داخلی (توپی یا تامپون)ندارد که معمولا در جراحی سنتی اجباری و خارج کردن آن بسیار دردناک است .

3)عمل معمولا در مطب انجام و بیمار بعد از عمل مرخص ومیتواند بعد از عمل تغذیه معمولی و دفع مدفوع داشته باشد در حالی که در جراحی سنتی اصل برعدم تغذیه حداقل برای24ساعت وسپس تغذیه با سوپ برای به تاخیر انداختن دفع برای مدت چند روزمی باشد.

4) درد بعد از عمل با لیزر نسبت به جراحی سنتی بسیارکمتر و میزان خونریزی نیزکمتر است همچنین میزان عود کمتر است.

5)انتقال عفونت های خطرناک مثل هپاتیت که در جراحی سنتی محتمل است درعمل با لیزر وجود ندارد.

6)بر خلاف تصور عموم لیزر در هر مرحله ای حتی مراحل پیشرفته هموروئید وغیرو کارآیی دارد و حتی درمورد بیماران با سن بالا و مشکلات دیابتی-کبدی-کلیوی وبیماران قلبی که داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنند قابل انجام است.

درباره ما

تكنولوژي Co2 Fractional با تولید ستون‌هاي چند ميكروني از نور ليزر در پوست همراه با قابليت تنظيم تعداد نقاط،‌ انرژي ليزر را به عمق‌هاي گوناگون درم انتقال داده و با ايجاد تاثیر حرارتي سبب بازسازي كلاژن‌ها و كلاژن‌ سازی جديد از راه تحريك فيبروبلاست‌ها مي‌شود. در اين سيستم به بخاطر آسيب حداقل به اپیدرم ميزان ريسك عفونت و عوارض به شدت كاهش يافته و طي 48 ساعت فرد توانایی به انجام فعاليت‌هاي روزانه خواهد بود.

ساعات کاری

• شنبه9:00am - 9:00pm